Marketing pro prodej vlastních výrobků na eshopu

Prodej vlastních výrobků přes internetový obchod má svá specifika. Nejen, že internetový obchod má praktikovat marketing, který bude motivovat návštěvníka k nákupu, zlepší služby a servis, odhalí nedostatky, odliší e-shop od konkurence a bude aktivně pracovat se zákazníky, ale také je potřeba pracovat s budováním povědomí o kvalitě a výhodách vlastních výrobků.

Jak s marketingem, tak s budováním povědomí o výrobku, o jeho kvalitách, Vám pomůžu.

Jak budovat marketing e-shopu? Podívejte se na mé služby, které pro Vás v této oblasti můžu udělat (Marketing pro Váš internetový obchod).

Budování povědomí o firmě, jménu, výrobcích, kvalitě a dalších výhodách

 

Jak Vám pomůžu:

– vypracuji analýzu internetového obchodu, která odhalí slabé stránky, možnosti růstu, i to, co děláte dobře

– vypracuji analýzu konkurence, která odhalí, jakým způsobem při prodeji pracovat, aby došlo k odlišení se od konkurence

– analýza výrobku (výrobků) – k čemu slouží, co přináší lidem, proč by si jej měli koupit, kvalita a další výhody

– vytvoření komunikační a propagační strategie, která bude zahrnovat (veškeré potřebné úpravy na e-shopu; návrh, co dělat pro odlišení od konkurence; návod, jak a kde své výrobky propagovat, a jak budovat kladné povědomí o výrobcích; informace, jak pracovat se zákazníky)

– vypracování krátkodobých a dlouhodobých cílů a následná realizace a kompletní správa navržené komunikační a propagační strategie

– pošlu Vám měsíční report o provedené práci

 

Pro více informací mě neváhejte kontaktovat.

e-mail: sperat.milan@email.cz